سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سکوت سبز
 
لینک دوستان

نام من سرباز کوی عترت است ، دوره آموزشی ام هیئت است . پــادگــانم چــادری شــد وصــله دار ، سر درش عکس علی با ذوالفقار . ارتش حیــدر محــل خدمتم ، بهر جانبازی پی هر فرصتم . نقش سردوشی من یا فاطمه است ، قمقمه ام پر ز آب علقمه است . رنــگ پیراهــن نه رنــگ خاکــی است ، زینب آن را دوخته پس مشکی است . اسـم رمز حمله ام یاس علــی ، افسر مافوقم عباس علی (ع)

سلام بر حسین و اربعینش، سلام بر اربعین و زائرانش! و سلام بر اندوه های دل آنان که به سوغات بر مزار کشتگان، عشق بردند و به مویه نشستند. به شوق زیارت صحن و سرای جان فزایت، اربعین شهادتت را به سوگ می نشینیم، یا حسین!


[ شنبه 89/11/2 ] [ 11:6 صبح ] [ همسایه شما ] [ نظرات () ]

           مهدی بیا که اسلام دلخون و بیقرار است

قرآن به زیرپای شیطان روزگار است.

تاریخ برای همیشه آئینه عبرت بشر می باشد اما در این وادی انسان رها شده از قید بندگی خدا و سرگردان و آواره دنیا چه می داند آئینه عبرت یعنی چه؟

هتاکان به حریم کتاب آسمانی مسلمانان بویی از انسانیت و مردانگی نبرده اند که اگر چنین بود می فهیمدند احترام به کیش و آئین انسانها مسلک بشریت آزاد اندیش و متفکر است . در سرزمینی که قرنهاست شعار آزادی بیان و آزادیخواهی اش گوش زمینهان و افلاکیان را  کر کرده است هتاکی به حرمت یک کتاب آسمانی بیانگر اوج بردگی و اسارت اندیشه انسان است. آنهایی که گمان می کنند در مهد آزادی و تمدن زندگی می کنند در خوابی گران بسر        می بردند . هتاکان به قرآن با این کار خویش نشان داده اند که عمریست نه تنها جسمشان در اسارت کالاهای تولیدی منادیان شیطان است که فکر و اندیشه شان نیز در غل و زنجیر پوچ خواهی و هرزه گری و بی اخلاقی فرزندان خلف شیطان است . نوادگانی که شیطان هم از حیله گریشان متعجب شده است و گاهی در قدرت گمراهی اش شک می کند و با خود می گوید نکند من شاگرد اینانم.

 برای ما بی حرمتی و حرمت شکنی به اعتتقادات قصه امروز و فردا نیست قرنها و سالهاست که ضربات شلاق گستاخی و بی شرمی شیطان صفتان بر پیکره مان فرود آمده است. تاریخ اسلام به چشم خویش بارها دیده است بی حرمتی به اعتقادات و کتاب آسمانی را. آری در بایگانی خاطرات آئینی مان ، صحنه های از این دست بسیار است. ما قرآن پشت درسوخته دیداه ایم ، ما قرآن شکافته در محراب دیده ایم. ماقرآن تیرخورده و ورق ورق شده دیده ایم. ما قرآن بالای نیزه دیده ایم . ما قرآن ........... دیده ایم. زهی خیال باطل که هرچه حرمت شکستند بر عظمتشان افزودند.افتخارمان اینست که پس ازگذشت 14 قرن از طلوع اسلام، نور این دین آسمانی نه نتها کم فروغ نشده است بلکه پرفروغتر از کذشته است و قرآن فقط کتابی نیست که با بی حرمتی به آن از عظمتش کاسته شود. قرآن گنجینه های هدایت خداوند است و نوریست که بردلها و اندیشه های بشریت آگاه و آزاداندیش نازل شده است و خوب می دانند که هیچ گاه نمی شود آن را از دلها پاک کرد.

در شکفتند با این همه بی حرمتی هر روز عزیزتر می شوی!

ای نور حقیقی خدا و ای حقیقت ذات کبریا ! کوردلان و احمقان را چه به درک عظمت تو، بی خردان کجا و قطره ای از دریای بیکران کوهرهای معرفت تو کجا؟

آری هم پیاله های شیطان از گسترش روزافزون اقیانوس مهربانی و هدایت اسلام که از سینه آیات تو می جوشید به خشم آمدند و هیچ کاری نتوانستند انجام دهند واز وجود یک کتاب آسمانی ترسیدند و به حرکتی عاجزانه دست زدند و از ناتوانی خود درمبارزه با اندیشه های تو به هتاکی دست زدند.

خشم و انزجار و تنفر قلبی خودمان را از این بی حرمتی وقیحانه به قرآن عزیز اعلام می داریم و به مزدوران و عاملان صهیونیزم هشدار می دهیم که منتظر انقلاب جهانی اسلام در سرتاسر گیتی باشید که وعده خدا حق است و  پیروزی نهایی نزدیک است و آن روز وا اسفا به حال شما که هیچ راهی برای رهایی ندارید.


[ یکشنبه 89/6/28 ] [ 7:4 عصر ] [ همسایه شما ] [ نظرات () ]

 

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد                  **************    عطر نفس بقیه الله آمد

با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین       ************ یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

 

لطف خدا به مردم دنیا حواله شد

                                              یکباره شوره زار زمین باغ لاله شد

پس کوچه های خاکی مشهد پر از شعف

                                            خورشید شهر خامنه هفتاد دو ساله شد.

فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و تقارن میلاد اما حسین (ع) و مقام معظم رهبری را به تمام دوستان عزیز تبریک عرض می کنم

 


[ جمعه 89/4/25 ] [ 5:25 عصر ] [ همسایه شما ] [ نظرات () ]

مطهری یک انسان کامل بود که درشناخت خود و خالق حرکت کرد و با الگو گرفتن از سیره نبوی و سیره ائمه اطهار در زندگی خود تماشاگه راز بزرگان دین شد و گفتارهای معنوی روح حماسه حسینی را در خود پرورش داد و با درک صحیح از اسلام و مقتضیات زمان در ادامه راه نهضتهای اسلامی در صد ساله اخیر پیرامون انقلاب اسلامی تحقیق نموده و برای تحقق آن پیرامون جمهوری اسلامی ، جهاد نمود و با جاذبه و دافعه علی (ع) مقابل ظلم و ستم ایستاد تا عدل الهی اجرا شود و زمینه ای شود جهت قیام و انقلاب مهدی (عج) و در این راه از شهید شدن نهراسید، چرا که انسان و سرنوشت را می دانست و به زندگی جاوید و حیات اخروی یقین کامل داشت.
مطهری چون خدمات متقابل اسلام و ایران را می دانست و مظلومیت امامت و رهبری را فهمیده بود جهت حمایت از ولاء ها و ولایت ها خود را اماده کرد و در این مسیر با راه های علل گرایش  به مادیگری  مبارزه کرد تا احیاء تفکر اسلامی شود.
او چون تکامل اجتماعی انسان را می دانست و می خواست که زنان و مردان جامعه تکامل پیدا نمایند، به دفاع از حقوق زن در اسلام و مسئله حجاب مهیا شد. اگر چه در این مسیر حقوق بشریها دو از محکومیت می زدند اما او چون با علوم اسلامی آشنایی داشت و فلسفه اخلاق را می دانست، هدف زندگی خود را فراموش نکرد و در مقابل داستانهای دروغین حقوق بشری ها ایستاد تا داستان راستان تحقق پیدا کرد.
مطهری در مقابل کسانی که دم از جدایی دین از سیاست می زدند و نمی دانستند مدیریت و رهبری در اسلام چگونه است اعلام کرد که خورشید دین هرگز غروب نمی کند او در مقابل کسانی که هنوز تعلیم و تربیت در اسلام را فرا نگرفته بودند و فریاد تخصص در مقابل تعهد را سر می دادند از پیامبر  امی دفاع کرد چرا که او ختم نبوت نمود و خاتمیت او در الغدیر خداوند تایید نمود.
مطهری با جهان بینی اسلامی نقدی بر مارکسیسم زد و با منطق و فلسفه ـ کلام و عرفان ـ فقه و اصول و حکومت عملی در مقابل مقالات روش رئالیسم حاشیه زد. وبلاخره مطهری در راه مبارزع با جهان بینی مادی و تحقق جهان بینی توحیدی و با کمک امدادهای غیبی و آشنایی با قرآن در شرح مبسوط منظومه با خون خود ارزش والای انسان در قر/ان را در جامعه و تاریخ معرفی نمود.
دوستان خوب با دقت در متن بالا به آسانی  می توانید آثار شهید مطهری را از لابه لای متن پیداکنید. اگه دوست داشتید اسم این آثار را برای من در نظرات خود بنویسید. دست مریزاد.


[ سه شنبه 89/2/14 ] [ 5:59 عصر ] [ همسایه شما ] [ نظرات () ]

خدا از ما چه می پرسد؟

خدا از ما نمی پرسد چه اتومبیلی داشتیم اما از ما خواهد پرسید که با اتومبیل خود چند نفر را به مقصد رساندیم

خدا از ما نمی پرسد خانه مان چقدر بزرگ بود اما از ما خواهد پرسید چند نفر را با روی خوش در خانه پذیرا بودیم

خدا از ما نمی پرسد چند دست لباس در کمد  داشتیم  اما از ما خواهد پرسید چند نفر بی لباس را پوشاندیم

خدا از ما نمی پرسد چند دوست داشتیم اما از ما خواهد پرسید که درحق چند نفر دوستی کردیم

خدا از ما نمی پرسد در کدام محله زندگی می کردیم اما از ما خواهد پرسید که با همسایه ها چه رفتاری داشتیم

خدا از ما نمی پرسد  پوستمان چه رنگی داشت اما از ما خواهد پرسید که چه خصوصیات اخلاقی داشتیم


[ سه شنبه 88/8/12 ] [ 7:21 عصر ] [ همسایه شما ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

در هر مورد که خودم و شما بخواهید
موضوعات وب
لینک های ویژه
| خرید 
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 202998