سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سکوت سبز
 
لینک دوستان
http://afiyat.blogfa.com/8507.aspxحجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا»، گفت: وقتی امام (ره) می فرمایند که اسرائیل غده سرطانی است یعنی در غرب و آمریکا ریشه دوانده و بعضی کشورهای عربی را مبتلا ساخته و این غده نیازمند جراحی است ضمن اینکه در این جراحی باید مراقب بود تا بیمار (ملت های غربی و عربی) از بین نروند.
وی گفت: با این فرمایش امام(ره) معلوم می شود باید این غده سرطانی را جراحی و خارج نمود تا بدن دنیای بشریت سالم شود.
وی افزود: رژیم صهیونیستی غده چرکینی است که در منطقه میان لبنان، اردن، فلسطین و سوریه قرار گرفته و فقط کافی است که ملت های آنان سخن امام (ره ) را بفهمند آن موقع دیگر چیزی به نام اسرائیل باقی نمی ماند.
طائب گفت: 30 سال انقلاب اسلامی طوفان فکری بود که هستی اسرائیل را در منطقه به خطر انداخته و اسرائیلی ها این را درست فهمیده اند که ما به عنوان مصلح جلو آمده ایم.
طائب ادامه داد: همانطور که دلمان برای ملت خودمان می سوزد برای مردم اروپا و آمریکا نیز نگرانیم البته ما با مردم آمریکا و اروپا مشکل نداریم ولی توده مردم غرب از این غده سرطانی چیزی نمی دانند و ما مسئولیم تا جهل آنها را از بین ببریم.
استاد دانشگاه و حوزه با تعریفی از صهیونیزم به بازشکافی جایگاه و اهمیت ایران در طرح صهیونیزم پرداخت و گفت : صهیونیست را باید مجموعه ای از یهود نام برد که به دنبال حاکمیت جهانی هستند و معتقدند که در این جهانی شدن پس از مرحله نیل تا فرات ، بقیه دنیا نیز باید فراگیر شود.
وی افزود: در این پروسه نقاطی در دنیا به دلیل داشتن امکانات و واقع شدن در منطقه سوق الجیشی از جمله ایران مهم است.
وی نقطه اصلی فعالیت های صهیونیستی قبل از انقلاب را در به مرکزیت در آوردن ایران در چرخ دنده های جمعیت های روتاری و فراماسونری عنوان کرد و گفت: جمعیت روتاری به معنی مجموعه چرخ دنده های هماهنگی است که با یک چرخ دنده مرکزی حرکت میکند و این جمعیت را فراماسونری به وجود آورد و این دو توسط صهیونیست ها به منظور اداره کشورها توسط افراد متمایل به صهیونیسم تشکیل شد.
وی گفت: پیروزی انقلاب و از دست دادن ایران بعنوان یک نقطه مهم به ذهن صهیونیزم خطور نمی کرد و در واقع با پیروزی انقلاب اسلامی ، تفکر نابودی اسرائیل و محو آن پیروز شد و وضعیت و جریانی در جهان به وجود آمد که می خواهد اسراییل از صحنه روزگار محو شود.

[ چهارشنبه 88/6/25 ] [ 6:47 عصر ] [ همسایه شما ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

در هر مورد که خودم و شما بخواهید
موضوعات وب
لینک های ویژه
| خرید 
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 23
کل بازدیدها: 202850