سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سکوت سبز
 
لینک دوستان

قوانین ده گانه شهید علمدار در زندگی:

قانون اول: با رالها، اعتراف می کنم از اینکه قرآن را نشناختم و به قرآن عمل نکردم. حداقل 10 آیه قرآن را باید بخوانم. اگر روزی کوتاهی کردم و به هردلیل نتوانستم این 10 ایه را بخوانم روز بعد باید حتماَ یک جزء کامل بخوانم

قانون دوم:حداقل روز 2 رکعت نماز قضا باید بخوانم اگر به هردلیل نتوانستم این دو رکعت نماز را بخوانم روز بعد باید نماز قضای یک 24 ساعت (17 رکعت) را بخوانم.

قانون سوم: خدایا! اعتراف می کنم از اینکه مرگ را فراموش کردم و تعهد کردم مواظب اعمالم باشم ولی نبودم. حداقل هر شب قبل از خواب باید 2 رکعت نماز تقرب بخوانم .اگر به هر دلیل نتوانستم این 2 رکعت را بخوانم روز بعد باید 20 ریال صدقه بدهم و 8 رکعت نماز قضا بجا بیاورم .

قانون چهارم : خدایا ! اعتراف می کنم از اینکه شب به یاد تو نخوابیدم و نمازشب هم نخواندم . حداقل در هفته باید 2 شب نماز بخوانم بهتر است شبهای سه شنبه و جمعه بخوانم.اگر به هر دلیل نتوانستم شبی را به جا آورم باید برای هر شب 50 ریال صدقه بدهم و 11 رکعت تمام را بجا آورم.

قانون پنجم: اعتراف می کنم از اینکه خدا را در کارهایم دخالت ندادم  و برای عزیز کردن خودم کار کردم . حداقل ردر هر هفته باید صبح زیارت عاشورا بخوانم و صبح جمعه باید سوره الرحمن را بخوانم. اگر به هر دلیل نتوانستم زیارت عاشورا را بخوانم ، باید هفته بعد 4 صبح زیارت عاشورا و یک جزء قرآن بخوانم و اگر صبح جمعه ای نتوانستم سوره الرحمن بخوانم ، باید قضای آن را در اولین فرصت به اضافه 2 جزء قرآن آن بخوانم  

قانون ششم: حداقل باید در اخرین رکوع و در کلیه سجده های نماز واجب صلوات برمحمد(ص) و آل محمد(ص) بفرستم . اگر به هردلیل نتوانستم این عمل را انجام دهم باید به ازای هر صلوات 10 ریال صدقه و صد صلوات بفرستم .

قانون هفتم: حداقل باید در 24 ساعت 7 بار استغفار کنم. اگر به هر دلیلی نتوانستم این عمل را به جا آورم ، در24 ساعت بعدی باید 300 بار استغفار کنم و باز هم 300 به 600 تبدیل شود.

قانون هشتم : هرکجا نمازم تمام می خوانم باید در هفته 2 روز را روزه بگیرم بهتر است دوشنبه و پنجشنبه باشد. اگر به هر دلیلی نتوانستم این عمل را انجام دهم در هفته بعد به ازای 2 روز 3 روز و به ازای هر روز 100 ریال صدقه باید بپردازم .

قانون نهم: هر روز باید 5 مسئله از احکام رساله امام را بخوانم . اگر به هر دلیلی نتوانستم این فرضیه الهی را انجام دهم  روز بعد باید 15 مسئله را بخوانم.

قانون دهم: در هر 24 ساعت 5 بار تسبیح حضرت زهرا برای نماز یومیه و 2 بار هم برای نماز قضا بزنم. اگر به هر دلیلی نتوانستم این فرضیه الهی را انجام دهم باید به ازای هر یک بار 3 مرتبه این عمل را تکرار کنم.

پروردگارا ! توفیق ده ما هم بتوانیم ذره ای از این قانون های علمدار را در زندگی مان پیاده کنیم . آمین

 


[ شنبه 90/3/21 ] [ 5:22 عصر ] [ همسایه شما ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

در هر مورد که خودم و شما بخواهید
موضوعات وب
لینک های ویژه
| خرید 
امکانات وب


بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 202548