سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سکوت سبز
 
لینک دوستان

 

 

32 سال از انفجار نوری می گذر د که چاشنی آن را فرزندی از نسل علویان روشن  کرد و موج انفجارش هنوز هم جهانیان را متحیر کرده است.

 امروز موج انفجار 32 سال پیش را در تونس و مصرو اردن و یمن مشاهده می بینیم .

انفجارنوری که انقلابی پدید آورد و پایه ها و ارکان ظلم و ستم طاغوتیان را لرزاند و کاخ آرزوهای پوشالی شان را به  منزلگاه جغدان و خفاشان تبدیل کرد .

و بار دیگر بهمن آمد و 22 بهمن روزی که در تقویم تاریخ هر ایرانی اعم از ترک و کرد و لر و بلوچ و فارس و ... مسلمان و مسیحی و ارمنی و ... روزی بیاد ماندنی است . 22 بهمن برای هر کودک ایرانی که امروز  به رشادت جوانی رسیده  است تداعی کننده نوای خوش لالایی  است که مادر برایش می خواند و از خاطرات روزهای حماسه و مبارزه با دیو پلیدی و ستم می گفت . تاریخ به جهان ثابت کرده است که ایرانی غیور در هیچ دوره و اعصاری از سالهای عمر میهنش تن به ذلت و بردگی نداده است و این است که جرقه ای را که امام (ره)  در15 خرداد42 روشن کرد در 22 بهمن 57 به انفجار نور انجامید.

انفجاری که  نه تنها ایران را روشن کرد بلکه کره خاکی و سیارات دیگر  را نیز نورانی کرد و امسال پس از گذشت 32 سال از آن انفجار هنوز گرما و تلالو درخشان آن جهان را نورانی کرده است. و امیدواریم که پرچم  این انقلاب با دستان با کفایت مقام عظمای ولایت به زودی زود به دستان عدالت گستر امام زمان (عج) برسد. و دنیا طعم زیبای و دلچسب زندگی در حکومتی الهی و مردمی و عدالت گستر را بچشد


[ پنج شنبه 89/11/21 ] [ 6:6 عصر ] [ همسایه شما ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

در هر مورد که خودم و شما بخواهید
موضوعات وب
لینک های ویژه
| خرید 
امکانات وب


بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 25
کل بازدیدها: 203364