سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سکوت سبز
 
لینک دوستان

           مهدی بیا که اسلام دلخون و بیقرار است

قرآن به زیرپای شیطان روزگار است.

تاریخ برای همیشه آئینه عبرت بشر می باشد اما در این وادی انسان رها شده از قید بندگی خدا و سرگردان و آواره دنیا چه می داند آئینه عبرت یعنی چه؟

هتاکان به حریم کتاب آسمانی مسلمانان بویی از انسانیت و مردانگی نبرده اند که اگر چنین بود می فهیمدند احترام به کیش و آئین انسانها مسلک بشریت آزاد اندیش و متفکر است . در سرزمینی که قرنهاست شعار آزادی بیان و آزادیخواهی اش گوش زمینهان و افلاکیان را  کر کرده است هتاکی به حرمت یک کتاب آسمانی بیانگر اوج بردگی و اسارت اندیشه انسان است. آنهایی که گمان می کنند در مهد آزادی و تمدن زندگی می کنند در خوابی گران بسر        می بردند . هتاکان به قرآن با این کار خویش نشان داده اند که عمریست نه تنها جسمشان در اسارت کالاهای تولیدی منادیان شیطان است که فکر و اندیشه شان نیز در غل و زنجیر پوچ خواهی و هرزه گری و بی اخلاقی فرزندان خلف شیطان است . نوادگانی که شیطان هم از حیله گریشان متعجب شده است و گاهی در قدرت گمراهی اش شک می کند و با خود می گوید نکند من شاگرد اینانم.

 برای ما بی حرمتی و حرمت شکنی به اعتتقادات قصه امروز و فردا نیست قرنها و سالهاست که ضربات شلاق گستاخی و بی شرمی شیطان صفتان بر پیکره مان فرود آمده است. تاریخ اسلام به چشم خویش بارها دیده است بی حرمتی به اعتقادات و کتاب آسمانی را. آری در بایگانی خاطرات آئینی مان ، صحنه های از این دست بسیار است. ما قرآن پشت درسوخته دیداه ایم ، ما قرآن شکافته در محراب دیده ایم. ماقرآن تیرخورده و ورق ورق شده دیده ایم. ما قرآن بالای نیزه دیده ایم . ما قرآن ........... دیده ایم. زهی خیال باطل که هرچه حرمت شکستند بر عظمتشان افزودند.افتخارمان اینست که پس ازگذشت 14 قرن از طلوع اسلام، نور این دین آسمانی نه نتها کم فروغ نشده است بلکه پرفروغتر از کذشته است و قرآن فقط کتابی نیست که با بی حرمتی به آن از عظمتش کاسته شود. قرآن گنجینه های هدایت خداوند است و نوریست که بردلها و اندیشه های بشریت آگاه و آزاداندیش نازل شده است و خوب می دانند که هیچ گاه نمی شود آن را از دلها پاک کرد.

در شکفتند با این همه بی حرمتی هر روز عزیزتر می شوی!

ای نور حقیقی خدا و ای حقیقت ذات کبریا ! کوردلان و احمقان را چه به درک عظمت تو، بی خردان کجا و قطره ای از دریای بیکران کوهرهای معرفت تو کجا؟

آری هم پیاله های شیطان از گسترش روزافزون اقیانوس مهربانی و هدایت اسلام که از سینه آیات تو می جوشید به خشم آمدند و هیچ کاری نتوانستند انجام دهند واز وجود یک کتاب آسمانی ترسیدند و به حرکتی عاجزانه دست زدند و از ناتوانی خود درمبارزه با اندیشه های تو به هتاکی دست زدند.

خشم و انزجار و تنفر قلبی خودمان را از این بی حرمتی وقیحانه به قرآن عزیز اعلام می داریم و به مزدوران و عاملان صهیونیزم هشدار می دهیم که منتظر انقلاب جهانی اسلام در سرتاسر گیتی باشید که وعده خدا حق است و  پیروزی نهایی نزدیک است و آن روز وا اسفا به حال شما که هیچ راهی برای رهایی ندارید.


[ یکشنبه 89/6/28 ] [ 7:4 عصر ] [ همسایه شما ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

در هر مورد که خودم و شما بخواهید
موضوعات وب
لینک های ویژه
| خرید 
امکانات وب


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 17
کل بازدیدها: 202898